SKOR nieuwe mediapartner bij Fieldmanager |
|
|
|
Nino Stuivenberg,
vrijdag 15 mei 2020 |
 |
| 104 sec |
Achterin ons gedrukte vakblad staat een pagina boordevol logo's. Dat zijn de circa 160 content partners van NWST. Sinds kort vindt u tussen die logo's ook dat van SKOR.
Michael Oogink, Brenda ter Braak en Jeffrey Jonkman van SKOR |
Als ware sportfanaten is SKOR in 2001 opgericht door de broers Erwin en Marcel Schorn. Tot 2018 deden zij dit onder de naam ERMA Sport. In 2017 kwam er een wisseling van de wacht, waarbij Jeffrey Jonkman de aandelen overnam van Erwin. Jonkman ging samen met Marcel op zoek naar een vernieuwde koers: een breder assortiment en meer gericht op export. Daaruit kwam de nieuwe naam SKOR rollen.
Nieuwe inzichten
De focus van SKOR is vergeleken met ERMA Sport wat veranderd. ERMA Sport was puur een bedrijf dat sportproducten fabriceerde en leverde, daar waar SKOR een sportmerk is dat naast de eigen productie in Almelo ook een hele range aan nieuwe producten onder eigen label heeft ontwikkeld. Jeffrey Jonkman: 'Hierbij willen we de clubs en haar leden volledig kunnen faciliteren om de sport te kunnen beoefenen. Denk hierbij naast de doelen en dug-outs aan doelnetten, ballen, teamkleding, loopladders en keepershandschoenen.'
|
'Wij willen de clubs en leden volledig faciliteren om sport te kunnen beoefenen'
| |
|
De lat ligt hoog
Jonkman vervolgt: 'Als marktleider in de Benelux op het gebied van producten als doelen en dug-outs wordt er vaak meer van ons verwacht dan van andere aanbieders. En daar houden we van en dat is ook terecht, want dat doen wij ook. Nog altijd met grote passie ontwikkelen we veel nieuwe producten en allemaal volgens hetzelfde motto; "Als ik dit zelf zou kopen en gebruiken, zou ik dan blij zijn?". Wij streven naar perfectie en die drive helpt ons elke dag weer een heel klein stapje verder.'
Tekst loopt door onder de foto.
 | Infill Guard is één van de nieuwe ontwikkelingen bij SKOR. |
|
|
Klantenbestand om trots op te zijn
Het klantenbestand onderstreept dat deze passie zijn weg vindt naar de producten en diensten. Clubs als Ajax, Feyenoord en PSV, maar ook Kampong, Bloemendaal en vele internationale topclubs gingen vrijwel alle clubs uit de ere- en eerste divisie voor. Jonkman: 'Naast de clubs leveren we ook aan heel veel gemeenten, zoals Amsterdam, Den Haag en Rotterdam. Elk jaar zijn we nauw betrokken bij de aanleg van de diverse kunst- en natuurgrasvelden, waarbij we de aannemer volledig ontzorgen: van bestek tot montage. Hierin hebben we een leidende positie. Het is aan ons om die elk jaar weer waar te maken.'
|
'Het is aan ons om onze leidende positie elk jaar weer waar te maken'
| |
|
Partnership met Fieldmanager
Per 1 juni sluit SKOR zich als partner aan bij Fieldmanager. Jonkman: 'Fieldmanager biedt ons een krachtig platform om de vele nieuwe ontwikkelingen die we toch steeds weer hebben onder de aandacht te brengen bij onze klanten. Daarnaast geeft de Fieldmanager ons ook een goed inzicht in wat er allemaal speelt op de markt waar wij dan weer op kunnen inspringen. We hopen dus met dit partnership nog beter SKOR onder de aandacht te krijgen en houden binnen onze markt.'
Een van die nieuwe ontwikkelingen bij SKOR is Infill Guard, een kantopsluiting voor kunstgrasvelden. In Fieldmanager 1 verscheen onlangs een uitgebreid artikel over dit systeem. Lees het artikel over Infill Guard hier terug.
LOGIN
met je e-mailadres om te reageren.
|
|
|
Er zijn nog geen reacties. |
Tip de redactie
|