LI sports nieuwe mediapartner bij Fieldmanager |
|
|
|
Nino Stuivenberg,
dinsdag 14 juli 2020 |
 |
| 108 sec |
Achterin ons gedrukte vakblad staat een pagina boordevol logo's. Dat zijn de circa 160 content partners van NWST. Sinds kort vindt u tussen die logo's ook dat van LI sports.
LI sports BV is een nieuwe naam in de sportsector. LI is een verwijzing naar de naam LuxImprove, het bedrijf waar LI sports BV uit voortgevloeid is. LuxImprove is sinds 2011 als importeur en lichtspecialist op de markt van ledverlichting actief en nam de laatste jaren steeds meer projecten in de sportsector aan. Het bedrijf wilde zich verder specialiseren in verlichting voor sportaccommodaties en besloot daarom in 2019 LuxImprove Sportveldverlichting op te richten als zelfstandig bedrijf. Om verwarring tussen beide bedrijfsnamen te voorkomen, is gekozen om per 1 juli verder te gaan onder de naam LI sports BV.
Complete proces begeleiden
LI sports gaat ledverlichting voor sportaccommodaties aanbieden in de breedste zin van het woord, legt directeur en eigenaar Joran de Witte uit. 'Van sportvelden tot kantines en van sporthallen tot zwembaden: elke club of gemeente kan bij ons terecht. Daarbij willen wij het complete proces begeleiden, van lichtplan tot installatie van de verlichting. Wij zien daar een duidelijke markt voor. Ledverlichting bij sportclubs loopt nu nog vaak via adviseurs of huisinstallateurs. Die beschikken ons inziens niet altijd over de juiste kennis om de veelal onwetende bestuurders in de volle breedte te adviseren. LI sports heeft zijn expertise op verlichting in sport en kan clubs adviseren met een product- en merkonafhankelijke blik. We kijken naar de kwaliteit van zowel het product als het lichtresultaat op het veld.'
|
'LI sports kijkt niet naar merknamen, maar naar de kwaliteit die geleverd wordt'
| |
|
Focus op Nederland én België
Het bedrijf heeft de ambitie om een top 3-speler te worden voor sportverlichting, in eerste instantie in de Benelux. De Witte: 'Onze vestiging zit in Zeeland, vlakbij de Belgische grens, dus het is logisch dat we ons nu meteen op Nederland en België richten. Aan die markten hebben we onze handen de eerste drie jaar zeker wel vol, denk ik.' Volgens De Witte kan LI sports zich onderscheiden met een goede prijskwaliteitverhouding. 'Wij hebben wereldwijd een groot netwerk aan fabrikanten. LI sports kijkt niet naar merknamen, maar naar de kwaliteit die geleverd wordt. Een bekend A-merk is niet per definitie de beste oplossing voor elke situatie. De basis is het lichtplan en het resultaat op het veld en vervolgens kijk je naar tegen welke investering en toekomstige exploitatiekosten je dit resultaat kunt behalen. Inmiddels kozen al vele sportverenigingen voor ons bedrijf en selecteerden de KNVB, KNHB en de KNLTB ons als voorkeursleverancier voor De Groene Club. Daar worden wij elk half jaar getoetst op prestaties en prijskwaliteit zodat clubs altijd het beste aanbod krijgen.'
Uniek concept
Als partner van vakblad Fieldmanager wil LI sports zijn werkwijze onder de aandacht brengen. 'Ons verlichtingsadviesconcept is een uniek concept in de markt', zegt De Witte. 'Een club zal na een gesprek met ons meteen een goed beeld hebben van de spelers op de markt, hun voor- en nadelen en welke exploitatiekosten een club kan verwachten over de opgegeven levensduur. Dit concept willen we nu breder gaan uitzetten in de markt, en dus ook bij de lezers van Fieldmanager. We hopen hiermee bestuurders te behouden voor de welbekende 'kat-in-de-zak'.'
LOGIN
met je e-mailadres om te reageren.
|
|
|
Er zijn nog geen reacties. |
Tip de redactie
|