Whatsapp Facebook LinkedIn RSS feed

'We willen meer halen uit minder'

NIEUWS
Facebook Twitter Linkedin Whatsapp
Meike Wessels, donderdag 14 januari 2021
56 sec


Nieuwe contentpartner bij Boom in Business: Syngenta

Syngenta is een internationaal bedrijf in gewasbescherming en zaden dat in meer dan 90 landen actief is. Het assortiment gewasbeschermingsmiddelen bestaat onder andere uit verschillende soorten fungiciden, herbiciden, insecticiden, groeiregulatoren en zaaizaadbehandelingen.

Maurice Kok van Syngenta
Maurice Kok van Syngenta

Door onderzoek te doen en intensief samen te werken met klanten gaat het bedrijf uit van een aantal pijlers: gewasopbrengsten verhogen, milieu beschermen en kwaliteit van gewassen verbeteren. Het hoofdkantoor van Syngenta is gevestigd in Zwitserland.

Intensieve samenwerking

Die samenwerking met klanten is belangrijk voor de doorontwikkeling van de producten en diensten die Syngenta aanbiedt. 'Bij alles wat we doen staat onze afnemer centraal. Zo gaan we verder dan uitsluitend het aanbieden van ons product. We streven ernaar om geïntegreerde oplossingen te bieden waarin onze toprassen, onze kennis en ervaring, onze gewasbeschermingsmiddelen en onze innovatieve kracht samenkomen. Met als onderliggend uitgangspunt: meer halen uit minder', vertelt Maurice Kok, Crop Advisor voor de boomkwekerij.


'We streven ernaar om geïntegreerde oplossingen te bieden waarin onze toprassen, onze kennis en ervaring, onze gewasbeschermingsmiddelen en onze innovatieve kracht samenkomen'

Boomkwekerijsector

Binnen Syngenta is er een aparte business unit die zich bezig houdt met de ontwikkeling en het op de markt brengen van biostimulanten en gewasbeschermingsmiddelen speciaal voor de sierteelt, genaamd Syngenta Professional Solutions. 'Ook de productontwikkeling voor de boomkwekerij valt hieronder. Neem bijvoorbeeld onze producten Mainspring en Alibi Flora die insecten en schimmels in boomkwekerij gewassen onder controle houden', laat Kok weten.


Met de vraag waarom Syngenta zich voegt bij NWST antwoordt Kok weloverwogen: 'Om de afnemers in boomkwekerij gewassen nog beter te bereiken. Op deze manier kunnen we de kennis en ervaring die we hebben over de bescherming van boomkwekerijgewassen nog beter met de klant delen. En uiteraard ook vice versa.'

LOGIN   met je e-mailadres om te reageren.

REACTIES
Er zijn nog geen reacties.

Tip de redactie

Meld je aan voor onze digitale nieuwsbrief.
GREEN OUTLET
Iedereen kan gratis kleine advertenties plaatsen via zijn eigen account.
Plaats een gratis advertentie
TRENDING
Groene Transfers van mei
15-05-2025 | NIEUWS
Groene Transfers van april
07-04-2025 | NIEUWS
Groene Transfers van maart
03-03-2025 | NIEUWS
Groene Transfers van februari
10-02-2025 | NIEUWS

ONDERDELEN
Archief
Dossiers
Green Industry Profile
OVER ONS
Over ons
Duurzaamheid & NWST
Contact
Het team
De vier beloftes van NWST
ADVERTEREN EN ABONNEREN
Digitaal abonnement
Abonneren nieuwsbrief
Abonneren
Adverteren
MEER
Whitepaper 'Alle hoveniers aan de laadpaal'
Groenversneller
Green Gala deelname
Redactionele spelregels
Algemene voorwaarden
Disclaimer
Privacy
Cookies
CONTENTFORMULIEREN
De Groene Fietsparkeerprijs
Veelgestelde vragen projectenparade
Vakbeurs Sportaccommodaties
Nieuwe planten in Business
Vakblad De Hovenier: Projectenparade
Vakblad Stad + Groen: Groen, groener, groenst
Vakblad Boom in Business: Projectenparade
Vakblad Boomzorg: Spraakmakende boomprojecten
Vakblad Fieldmanager: Perfect Pitches in projectenparade
Vakblad Greenkeeper: gave projecten op de golfbaan
ONDERDELEN
OVER ONS
ADVERTEREN EN ABONNEREN
MEER
CONTENTFORMULIEREN