'Niet alle hoveniers bereik je via vakbeurzen'; dan komt vakblad De Hovenier om de hoek kijken |
|
|
|
|
| 47 sec |
WTC Kastanjehout nieuw contentpartner van uitgeverij NWST
De afgelopen jaren groeit het partnernetwerk van NWST stevig. TIjd om een van de nieuwste partners voor te stellen: WTC Kastanjehout. Een Harderwijkse producent van Engelse en Franse schapenhekken, geproduceerd van kastanjehout.
Eigenaar Willem Termaat bij een net geproduceerd, opgerold schapenhek |
Houthandel Willem Termaat Chestnut, aarvoor staat de afkorting WTC. Eigenaar Willem Termaat: 'We staan ook wel bekend als Willem en Annemarie kastanjehout in Harderwijk. NWST, in dit geval vakblad De Hovenier, is een goed platform voor mijn bedrijf om in contact te komen met hoveniers. Velen kennen mijn business, maar anderen nog niet en die bereik ik waarschijnlijk ook niet via vakbeurzen. Veel eigenaar-hoveniers zijn namelijk dag en nacht in touw met het ontwerpen, aanleggen en onderhouden van tuinen.'
|
'Vakblad De Hovenier, is een goed platform voor mijn bedrijf om in contact te komen met hoveniers'
| |
|
'Adverteren doe ik betrekkelijk weinig en ik doe ook niet veel aan profilering op social media. Ik vind dat je daar te gemakkelijk kunt roepen dat je iets unieks hebt. Mijn motto is: maak het eerst maar eens waar, en zorg vervolgens dat afnemers tevreden over je zijn. Ik richt me niet op eenmalige verkoop en mond-tot-mondreclame is de beste die er is! Ik ben ingegaan op het voorstel om NWST-contentpartner te worden, mede vanwege de realistische en plezierige benadering door de accountmanager, die eerder een bezoek aan mijn bedrijf bracht.'
LOGIN met je e-mailadres om te reageren. |
|
|
Er zijn nog geen reacties. |
Tip de redactie
|
|
Iedereen kan gratis kleine advertenties plaatsen via zijn eigen account.
|
|
|
|