Whatsapp Facebook LinkedIn RSS feed

One-Stop-Shop Plusjop gaat voor de snelste en meest voordelige deals voor hovenierssector

NIEUWS
Facebook Twitter Linkedin Whatsapp
Willemijn van Iersel, zaterdag 8 mei 2021
67 sec


Plusjop trekt al enkele jaren de aandacht van ondergetekende én van menig hovenier. Op de stand bij Hardenberg krioelde het pre-corona van de bezoekers door de vlotte uitstraling van het bedrijf in combinatie met veel aantrekkelijk geprijsde dealtjes. Recent heeft het bedrijf een partnerschap afgesloten met NWST. Tijd om eens te kijken wie ze zijn.


Plusjop is zo'n vijf jaar geleden opgestart door Max Damhuis samen met zijn jeugdvriend Dennis Hulst. Het bedrijf lijkt te zijn geïnspireerd door Coolblue, vlotte en jonge communicatie in combinatie met haarscherpe deals en snelle service. Damhuis: 'De belofte is dat we alles kunnen leveren wat onze hoveniers nodig hebben om een project tot een goed einde te brengen en op de gewenste datum.'

Bonus

Recent kwam het bedrijf ook met een bonussysteem als alternatief voor kortingen bij grote bestellingen. Dit bonussysteem waarmee Plusjop hoveniers gaat belonen, is de nieuwste zet in de strategie van de onderneming. Het initiatief is verbonden aan het concept dat Vriend van Plusjop heet. Hoveniersbedrijven kunnen zo'n Vriend worden, waarmee je nét zo voordelig kan inkopen als 'grote hoveniersbedrijven' zonder in eenmaal de grote bestellingen te doen. Hoveniers krijgen hun beloning voor alles wat ze in een jaar aanschaffen. 'Het doel is een samenwerking aan te gaan waarbij we de hovenier ontzorgen', zo verklaart Damhuis. Hij vervolgt: 'Dan kan de hovenier zich concentreren op het aanleggen van de fraaiste tuinprojecten.'


'Dankzij een bonus op jaarbasis kunnen ook kleine bedrijven inkoopvoordeel behalen'

One-Stop-Shop

Plusjop is ervan overtuigd een systeem te hebben opgezet waardoor de one-stop shop-formule kan samengaan met scherpe inkoopprijzen. Zo is een computerprogramma geïnstalleerd dat '24 uur per dag, zeven dagen per week' het internet afspeurt naar prijzen die verschillende concurrenten vragen voor dezelfde producten. Het doel is te komen tot de meest concurrerende prijs. Dit moet tijdrovende zoektochten naar de beste aanbiedingen overbodig maken. Met een partnerschap met NWST gaat zorgt Plusjop ervoor dat hun boodschap op een passende manier bij de Nederlandse hoveniersmarkt aankomt.


LOGIN   met je e-mailadres om te reageren.

REACTIES
Er zijn nog geen reacties.

Tip de redactie


ONDERDELEN
Archief
Dossiers
Green Industry Profile
OVER ONS
Over ons
Duurzaamheid & NWST
Contact
Het team
De vier beloftes van NWST
ADVERTEREN EN ABONNEREN
Digitaal abonnement
Abonneren nieuwsbrief
Abonneren
Adverteren
MEER
Whitepaper 'Alle hoveniers aan de laadpaal'
Groenversneller
Green Gala deelname
Redactionele spelregels
Algemene voorwaarden
Disclaimer
Privacy
Cookies
CONTENTFORMULIEREN
Nieuwe planten in Business
Groene Sector Vakbeurs 2025
Nationale Klimaat Expo 2025
Vakbeurs Sportaccommodaties
Vakblad De Hovenier: Projectenparade
Vakblad Stad + Groen: Groen, groener, groenst
Vakblad Boom in Business: Projectenparade
Vakblad Boomzorg: Spraakmakende boomprojecten
Vakblad Fieldmanager: Perfect Pitches in projectenparade
Vakblad Greenkeeper: gave projecten op de golfbaan
ONDERDELEN
OVER ONS
ADVERTEREN EN ABONNEREN
MEER
CONTENTFORMULIEREN