Kress Benelux: met NWST kunnen wij onze duurzame innovaties delen met de groenprofessional |
|
|
|
|
| 61 sec |
Kress Benelux gaat partnerschap aan met NWST voor verdere versterking van kennisdeling in de groene sector
Sinds maart 2024 mogen wij Kress Benelux als nieuwe Content Partner verwelkomen. Direct een klein lesje geschiedenis: Kress is een oude Duitse merknaam van kwaliteitsgereedschappen voor de echte vakman. Deze naam is enkele jaren geleden opgekocht door de wereldwijde tuin- en parkmachine fabrikant Positec.
Door de handen ineen te slaan met NWST, streeft Kress ernaar zijn zichtbaarheid binnen de sector te vergroten en zijn leidende positie op het gebied van duurzaamheid verder te verstevigen. Het partnerschap biedt een mooie gelegenheid om innovaties te presenteren en expertise te delen aan een breed scala van professionals. 'Het doel is om via de diverse kanalen van NWST het netwerk uit te breiden en de professional op de hoogte te houden van de nieuwste innovaties in de groenvoorziening,' aldus Director Benelux David Mooibroek.
|
'Daarnaast streven we ernaar om ons netwerk uit te breiden en nieuwe zakelijke kansen te genereren via NWST-kanalen'
| |
|
Keuze voor NWST
Mooibroek: 'Hoewel er inderdaad diverse keuzes zijn als het gaat om marketing, hebben we ook gekozen voor NWST vanwege hun expertise, betrouwbaarheid en bereik binnen onze doelgroep. De vakbladen van NWST staan bekend als een waardevolle bron van informatie voor de professionals in het groene vakgebied.'
Het partnerschap wordt verder versterkt door de veelzijdige media- en platformstrategie van NWST, die van gedrukte vakbladen tot online nieuwsbrieven en sociale media reikt. Deze diversiteit maakt volgens Kress mogelijk om zijn boodschappen effectief af te stemmen op de specifieke behoeften en interesses van verschillende doelgroepsegmenten. Of het nu gaat om uitgebreide artikelen, snelle updates of interactieve podcasts, de samenwerking biedt de flexibiliteit en het bereik dat nodig is om een breder publiek te bereiken.
|
Het partnerschap wordt verder versterkt door de veelzijdige media- en platformstrategie van NWST, die van gedrukte vakbladen tot online nieuwsbrieven en sociale media reikt
| |
|
LOGIN met je e-mailadres om te reageren. |
|
|
Er zijn nog geen reacties. |
Tip de redactie
|