Terug van weggeweest: Cobra Groeninzicht kiest voor Content Partnerschap bij NWST |
|
|
|
|
 |
| 54 sec |
Cobra Groeninzicht mag zichzelf vanaf heden dag Content Partner noemen bij uitgeverij NWST. Het Brabantse bedrijf is geen onbekende: Cobra Groeninzicht was tot de coronaperiode partner vanaf het eerste uur. Met het hernieuwde partnerschap willen ze niet zozeer de onderneming in de schijnwerpers zetten maar de ondernemer achter Cobra Groeninzicht: Joost Verhagen ofwel De Boominee.
'Ik ben altijd in gesprek gebleven met de uitgeverij,' vertelt Verhagen. 'Ergens ontstond het idee om niet de onderneming, maar om de ondernemer wat zichtbaarder te maken. In mijn geval is dat De Boominee.' De afgelopen jaren is De Boominee uitgegroeid tot een herkenbare stem in het groene vakgebied. Zo plaatst Verhagen wekelijks een nieuwe post op LinkedIn en gaat hij in het eerste seizoen van zijn eigen Boominee-podcast in gesprek met gasten als Lodewijk Hoekstra, Cecil Konijnendijk en Louis de Jaeger.
|
|
'Het is een samenwerking tussen twee parten die niet bang zijn om anders te denken, als het maar groener wordt'
| |
|
Ook geeft Verhagen in binnen- en buitenland lezingen over bomen en het gebruik van groene data om inzicht te krijgen in thema's als gezondheid, klimaatrobuustheid en biodiversiteit. 'Als Boominee preek ik niet alleen het groene evangelie,' zegt Verhagen. 'Ik prikkel en schop waar nodig tegen heilige huisjes om het gesprek over bomen en onze leefomgeving aan te wakkeren. Precies dat rebelse randje maakt de koppeling met NWST voor mij weer logisch: de Boominee-column past naadloos bij het eigenzinnige karakter van de Gele Bomenglossy. Oftewel: het is een samenwerking tussen twee partijen die niet bang zijn om anders te denken, als het maar groener wordt.'
| LOGIN
met je e-mailadres om te reageren.
|
|
|
| Er zijn nog geen reacties. |
|