Even voorstellen: De Wild B.V. is nieuwe content partner NWST |
|
|
|
Linde Kruese,
donderdag 27 februari 2020 |
 |
| 59 sec |
Achterin de vakbladen van NWST staat een pagina boordevol logo's. Deze zijn van de bijna 160 content partners van NWST. We mogen een nieuw bedrijf toevoegen aan dat rijtje: De Wild B.V. Dit familiebedrijf is over de hele wereld actief met de verkoop van tuinmachines en gereedschap.
De vernieuwde versie van de GTS1300. |
De Wild B.V. is fabrikant, importeur en distributeur van verschillende merken tuinmachines en gereedschap: Silky, Okatsune en GTM Professional. Onder dat laatste merk fabriceert De Wild B.V. in eigen beheer houtversnipperaars. Deze komen uit eigen fabriek en worden over de hele wereld getransporteerd. Ook in Costa Rica is er een sales office voor de verdeling van de versnipperaars in Centraal- en Zuid-Amerika.
Houtversnipperaars van GTM Professional
Het vlaggenschip van GTM Professional is de compleet vernieuwde houtversnipperaar GTS1300. Alle versnipperaars van GTM Professional zijn interessant voor hoveniers vanwege de uitstekende prijs/kwaliteit verhouding en de compactheid, vertelt Diana de Keijzer, marketing medewerker bij De Wild B.V. 'Daardoor zijn de versnipperaars voor zelfstandig hoveniers makkelijk mee te nemen in de bus. Eén persoon kan de machines gebruiken en verplaatsen. Dat scheelt veel gesleep met takken. De houtsnippers kunnen gebruikt worden als bijvoorbeeld bodemverbeteraar.' Dit jaar zet De Wild B.V. vol in op productontwikkeling, vertelt De Keijzer. 'Er komen interessante nieuwe modellen aan.'
Uitgebreid dealersnetwerk
In Europa is De Wild B.V. de exclusief importeur van de Japanse merken Silky (handzagen) en Okatsune (handsnoeigereedschap). In de Benelux werkt De Wild met een uitgebreid dealernetwerk. De Keijzer: 'Op de websites van de merken staat een dealer locator waarmee mensen de dichtstbijzijnde dealer kunnen vinden. We stimuleren verkoop via de dealers zoveel mogelijk.' Buiten de Benelux wordt gewerkt met distributeurs die met hun eigen dealers werken. 'Zij kennen de lokale markt ten slotte beter dan wij', legt De Keijzer uit.
LOGIN
met je e-mailadres om te reageren.
|
|
|
Er zijn nog geen reacties. |
Tip de redactie
|